piątek, 16 grudnia 2016

Podsumowanie dupnych rolek


Ciężko było mi znaleźć chwilkę na podsumowanie zabawy ,ale w końcu wykrzesałam odrobinę czasu i jestem .
Kochani jestem dumna i bardzo szczęśliwa ,że aż  tyle Was wzięło udział w nowej zabawie, jaką mam przyjemność prowadzić .
W końcu 33 "ludziska" to już niezła gromadka,prawda?

Macie tak wspaniałe pomysły ,pięknie je realizujecie ,a każde zadanie wykonujecie z pasją i zaangażowaniem.
Co tu dużo gadać , egzamin z dupnych roleczek  zdałyście celująco .

Podsumowując nasze prace ,koniecznie trzeba spojrzeć na wszystkie  razem i w tym jak zawsze pomogą nam kolaże.














Kochani obiecałam ,że wyróżnię jedną z prac, ale jak to zrobić?
Wierzcie mi to są trudne decyzje,bo wszystkie prace są fantastyczne i bardzo ciężko wybrać tą jedną,jedyną.
Co prawda większość pomysłów już widziałam ,zatem szukałam w pracach czegoś czego jeszcze nie było.
Oczywiście swoją pracę nie biorę pod uwagę ,ja tam mały pikuś jestem haha:))

Ogromnie jestem zadowolona ,że Jadzine albumy cieszą się taką popularnością.
Powstało ich kilka i wszystkie są przepiękne .
Jadzia z pewnością jest z Was dumna,ja zresztą również .
Powstało kilka cudnych choinek  z różnych materiałów lub z samych roleczek.
Są też różne zwierzątka ,kopertówki na scrapki,pojawił się także "dupny quilling",równie wspaniały jak z normalnych kolorowych paseczków.
W zabawie pojawiły się świeczniki,stroiki i czapeczki ,wyrosły nam piękne anioły ,a nawet butelczyna na  trunki oraz gustowne obrączki na serwetki.
Po dłuższym zastanowieniu w końcu zdecydowałam ,że skromna niespodzianka poleci do Pawanny ,za jej cudne, dostojne ,proste a zarazem pracochłonne topiary.
Aniu zakochałam się w tych choinkach ,są cudowne .

Jednak nie mogę pominąć choinek ,które są mniejsze rozmiarowo od drzewek Ani  ,ale również kapitalne.
Bożenko do Ciebie też pojedzie drobna niespodzianka w postaci przydaśków.

Dziewczyny moje drogie,adresy Wasze mam ,ale niespodzianek wypatrujcie dopiero w styczniu,teraz już nie dam rady :(

Mam nadzieję ,że popieracie mój wybór .
A może następnym razem zorganizujemy małe głosowanko ?
Co o tym myślicie kochane ?

Do kreatywnego bombardowania powrócimy w styczniu 2017,dlatego na razie możecie odetchnąć z ulgą i skupić się na przygotowaniach do świąt.

Dziś poleciały do Was karteczki świąteczne,mam nadzieję ,że wszystkie zdążą na czas .

To tyle moi drodzy .
Przed świętami jeszcze wpadnę ostatni raz z karteczkami i pracami jakie pojechały na aukcję jaką zorganizowała Joasia dla małej Amelki.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam dużo spokoju i dobrego humoru :)

Do zaśki :)





32 komentarze:

  1. aż trudno uwierzyć, że te cudeńka powstały z TYCH rolek ;D
    gratuluję pomysłowości i wykonania, bo wszystkie prace są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzyć się nie chce, że z dupnych rolek mogą powstać tak cudowne i kreatywne prace. Niektóre z nich nawet bym nie podejrzewała, że mają coś wspólnego z rolkami...
    Rzeczywiście ciężko wyróżnić kogoś szczególnie, ale topiary to było dla mnie odkrycie!
    Choć nie brałam udziału, to dziękuję za zabawę i wspaniałe inspiracje.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest tutaj wiele nowości. Z przyjemnością obejrzałam rolkowe dzieła. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace powstały, w części nawet trudno się domyślić, że użyto w nich rolek po papierze. Super podsumowanie i wybór topiarów bardzo popieram, chociaż wszystkie prace cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Wiele wyjątkowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnorodność prac niesamowita. Moje serce skradły (oprócz wyróżnionych choinek Ani) przepiękne sówki :) Pozdrawiam cieplutko i już prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a żebyś wiedziała, że jetem dumna, że dziewczyny zmierzyły się z dupnymi albumami; sama bowiem do tego namawiałam, ale jestem zaskoczona ilością przepięknych albumów, jaka powstała <3 :) Wszystkie prace niezwykle inspirujące- postanowiłam, że w przyszłym roku zainspiruję się nimi i powstanie kila z nich w mojej pracowni... :) Cieplutko pozdrawiam i tulam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto by pomyślał, rolki są świetnym materiałem:)
    W życiu nie odważyłabym się wybrać- za ciężkie zadanie :))
    Można zrobić głosowanie ale powiedzmy bez nagród. Lub ewentualnie banerek :) do zabrania jak u Agaty było w wyzwaniach kwiatowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Topiary Ani też mnie zachwyciły, ale rzeczywiście wszystkie prace są cudowne! Brawo dla wszystkich Artystek!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu kochana! Wielkie dzięki za wyróżnienie mojej pracy, ale niespodzianka, bardzo miła niespodzianka:). Kochana to dzięki Tobie powstały te choineczki gdyż to Ty wszystkich ispirujesz tymi zabawami. Ja na pewno nic bym takiego sama nie zrobiła, gdyby nie to wyzwanie:) Dziękuję Ci bardzo, że dajesz mi kreatywnego kopa. I kop częściej!:)))
    Prace wszystkie są niesamowite i wiem, że miałaś twardy orzech do zgryzienia:) Ale dziękuję, że go rozdryzłaś i w nim byłam ja i Bożenka:)
    Całuski Danusiu i czekam co wymyślisz za zabawę w nowym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podsumowanie :)
    Nie ma w nim moich reniferków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko reniferki już się odnalazły,pewnie miały coś ważnego do zrobienia ;)

      Usuń
  12. Za każdym razem jak widziałam co Dziewczyny wymyślały i tworzyły z rolek papieru to myślałam że oszaleje z zachwytu. Kreatywność pomysłowość na prawdę w tym przypadku nie zna granic. Cudne prce. Gratuluję Dziewczynom i Tobie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, pomysłowe prace. Gratuluję Ani wyróżnienia, jej pomysł zdecydowanie na to zasługuje. Tobie Danusiu dziękuję za inspirację i czekam na kolejne zadania.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace zostały wykonane z tych dupnych rolek. Dzięki tej zabawie zaczęłam zbierać rolki jak patrzę co z nich można wyczarować. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Pawannie :))dobry wybór:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzisz Danusiu jak to dzięki Tobie powstały prace, które raczej nie powstałyby, gdyby nie Twoja zabawa? Patrząc na te wszystkie dzieła, stwierdzam, że stanowimy bardzo fajna, kreatywną grupę. Pomysły świetne i pewnie niewtajemniczeni nigdy nie zgadliby z czegóż te prace powstały. Niech ta zabawa dalej sie toczy i rozwija. Ciekawa jestem co wymyślisz na styczeń. Buziaczki kochana i pozrdowionka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowość ludzka nie zna granic, prawda Danutko? Nawet taki mało szlachetny materiał da się wykorzystać do szlachetnych celów. Dziękuję Ci za możliwość uczestnictwa w zabawie, a Ani i Bożence serdecznie gratuluję.
    Uścisków moc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby taka zwykła szara rolka papieru, a ile możliwości daje. Prace przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Waszą kreatywność w temacie roleczek!
    Prace są niesamowite :)
    A Tobie Danusiu gratuluję mega pomysłowych tematów :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem ile pięknych prac może powstać z takich zwykłych rolek :) A w dodatku tak różnorodnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby zwykłe rolki a tyle pięknych prac zrobiły dziewczyny.
    Każda praca inna jest co podziwiać. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. A matulu, ile dupnych roleczek w jednym miejscu, a rzeczy z nich powstały fantastyczne. W życiu bym się nie spodziewała że takie śliczności mogą z tych "tekturek" powstać :) Gratulacje dla wyróżnionych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu! Prace naprawdę wspaniałe i różnorodne, Tylko podziwiać , Gratuluję Ani i Bożence wyróżnienia - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Wstyd przyznać,ale nie miałam czasu nawet,by wszystkie prace obejrzeć :(
    I zdziwiłam się oczywiście pozytywnie - jakie piękne prace powstały w tym bombardowaniu :) Wasza wyobraźnia przeszła moje skromne oczekiwania !!!
    Brawo dziewczynki :)U mnie zbierane rolki nie doczekały się reaktywacji :( Za mało czasu jasna choinka !!!
    Gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowość naszych koleżanek po prostu nie ma granic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danusiu nie brałam udziału w Twojej zabawie,co nie znaczy że nie zaglądałam i nie obserwowałam co robią dziewczyny :)))
    Ile głów tyle pomysłów,wielki szacunek dla wszystkich biorących udział w zabawie,dziewczyny jesteście wielkie,a Tobie Danusiu należą się specjalne ukłony za te wszystkie pomysły!!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pomysły!!! dziewczyny spisały się na medal!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Danusiu! Swietne podsumowanie, lubię te kolaże!!! A czy moja praca nie została zaliczona do zabawy?
    Gratuluje tez dziewczynkom wyróżnionym i radosnego świętowania Danusiu dla Ciebie i najbliższych zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko zawsze się zagubi jakaś biedna owieczka,nic nie poradzę ,że czasem mój program obróbki fotek płata mi figla i nie wyświetla pracy ,którą przecież pobrałam .
      Ale błąd naprawiony ,bo przecież praca zaliczona na piąteczkę .
      Buziaki

      Usuń
  29. Super zabawa! A dziewczynom gratuluję, a Tobie Danusiu dziękuję za świetnie spędzony czas! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka zabawa mnie ominęła?? to pewnie wtedy kiedy tworzyłam stroiki wg Twojego kursiku ;-))) będę się nimi chwalić niedługo ;-))) ehh... szkoda, że tak mało czasu miałam przed świętami, żeby gdziekolwiek się zaczytać :(

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)