poniedziałek, 9 listopada 2015

Bliżej natury-"Wspomnienie lata jak przez mgłę"

Dobry wieczór :)
Wpadłam dosłownie na chwilkę ,aby zachęcić Was do zabawy jaka cały czas trwa u mnie na blogu.
Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj ,także nie ma no co czekać, tylko proszę zabierać się do pracy i zgłaszać swoje pomysły

Tak jak obiecałam zrobiłam swoją inspirację odnośnie zadanego tematu.
Moja praca powstała pod koniec lata,kiedy eksperymentowałam z kwiatami  i kiedy to wpadłam na pomysł tego konkursu .
To co Wam za chwilkę  pokażę to nic wielkiego.
Moim zadaniem jest zachęcenie Was do zabawy i   pokazanie  prostoty. Najważniejsza sprawa jest taka ,aby praca była  zrobiona z tego co natura nam daje.
I moja taka właśnie jest. 

Fotki mam  tylko dwie,bo reszta była przekłamana, a teraz już nie ma szans aby tę pracę odzyskać,bo najzwyczajniej w świecie wyparowała.
 I zbliżenie ,aby pokazać że to są żywe   kwiaty z mojego ogródka .
Mam nadzieję ,że udało mi się uchwycić ten efekt mgły 



Kochani moi jak widać powyżej nie trzeba robić wielkich cudów ,aby bawić się z nami .
Już wiele razy udowodniłyście  do jakich czynów jesteście  zdolne.

Ja przy Was jestem taki mały pikuś:) 


Mam nadzieję ,że dałam Wam kopa i zabierzecie się solidnie do pracy.

A teraz zmykam do ciepłego łóżeczka bo dziś głowa pęka mi w szwach .

Dobrej nocki :)


19 komentarzy:

  1. Jaka szkoda że wyparowała! Uchwyciłaś jednak śliczny obraz. Jestem zachwycona pomysłem!
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudnie ułożyłas te kwituski , zawsze mówiłam , że masz zdolności florytyczne, zreszta nie tylko takie. Coś czuję że musze sie już w końcu zabrac za ta naturę , pomysł mam juz dano i newt pewne przygotowania poczyniłam , tylko brak mi "zapłonu " do pracy , a może warunków :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja :) Idziesz Danusiu jak burza, posty sypią się jak z rękawa, normalnie aż dech zapiera od zawrotnego tempa :)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracja Danusiu niepowtarzalna. Nawet Ty identycznej nie dasz rady zrobić :)))
    Musze pooglądac, co już tam wymodziły dziewczyny , może coś uda i sie zdziałać:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty i pomysłowa dekoracja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie kolorów, dekoracja jak malowana! Patrząc na drugie zdjęcie wyobrażam sobie taką cudowną tkaninę, a właściwie to nawet sukienkę z takiej tkaniny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i subtelna dekoracja :)
    Ja cały czas jeszcze intensywnie myślę... i w sumie coś tam nawet wymyśliłam, ale jeszcze nie wiem czy sobie poradzę, żeby to wcielić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zamieszałaś w tym kotle!
    chyba jakieś inhalacje były...tudzież inne działania szamańskie ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś Dorcia wiedziala ,że tak było.Takie małe czary mary aby parowało i zadymę wywołało:)

      Usuń
  9. Kochana pomysł już w głowie jest, tylko teraz czeka na realizacje, no i zobaczymy czy mi wyjdzie to co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja! Ja ciągle myślę;)
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna inspiracja :) Ja nie biorę udziału, ale może coś na kolorki wymyślę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty natury już mam, teraz tylko je muszę odpowiednio skomponować, niczym utwór muzyczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to udało się Tobie, kochana, wywołać zadymę. Fantastyczne fotki i pełne tajemniczości. Serdeczności życzę i zdrówka Droga przyjaciółko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł Danusiu, ja zamrażałam maliny i poziomki ale zdjeć nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz mi to mówisz, teraz ... jak ja już swoją pracę ... no powiedzmy czuję tego kopa ;) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny pomysł i genialny w swojej prostocie, choć i ułożenie i kolorystyka i efekt mgły to już oczywiście pełen artyzm:)
    A ja coś nie mogę nic wymyśleć:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna dekoracja, baaardzo letnia. I doskonale udało Ci się mgiełkę uchwycić. Letnie poranne mgiełki - ależ się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)