czwartek, 19 listopada 2015

Beading,makrama i niespodzianka od Jadzi

Jeszcze chwilę i pogubię się w tym co już Wam pokazywałam z biżutek a co jeszcze nie .

Teraz idą mi już sprawniej te różne bransoletki ,ale jeszcze nie tak dawno jak zaczynałam naukę makramy wszystko  było jeszcze  takie nieudolne ,jakby chodzenie po linie na wysokości.


W stosunku do mnie może za dobre to porównanie nie jest  ,bo  w życiu bym tak wysoko nie weszła,nie mówiąc już o przejściu kilku kroków nad przepaścią .
Mam lęk wysokości i już kilka pięter w górę  wywołuje u mnie nie lada emocje i lęki.
Bardzo lubię dawkę adreanaliny,jakieś kaskaderskie wariacje,ale bardziej na lądzie czy nawet w wodzie niż w powietrzu .
Ewentualnie w rachubę mogą  wejść drzewa,po których za młodu skakałam zwinnie jak @pka.
Chodzenie po drzewach to było coś co uwielbiałam ,a że byłam wychowywana między samymi chłopakami czyli braćmi to nie ma co sie dziwić ,że lalkami raczej się nie bawiłam ,a więcej broiłam.

Zaczynam pisać zupełnie nie na temat,więc muszę chyba sama postawić się do pionu i wreszcie rzec kilka słów o bransoletkach  jakie chcę Wam pokazać .

Najpierw szybciutko pokażę kolejną gąsieniczkę .
Pierwsza gąsienica powstała na Cykliczne Kolorki i była już pokazywana na blogu  tutaj.

Natomiast druga tego typu bransoletka  ma inne kolory i wygląda  tak:)






Jeszcze tylko obie gąsieczki razem ,bo przecież w grupie jest zawsze raźniej haha:)

Teraz już raczej nie zapomnę jak się ją robi,trening zaliczony, a ja mogę szlifować inne beadingowe kombinacje.

A teraz przechodzę do pracy z makramy 

Ta bransoletka powstała ponad miesiąc temu,zaraz po tej brzoskwiniowej.
Koniecznie chciałam wypróbować jakiś inny wzór niż tylko falowanie węzłów żebrowych

Wzór znaleziony gdzieś w necie na YT,gdzie filmików jest cała masa,więc nawet nie będę szukała gdzie  to było.
Do jej zrobienia użyłam koralików miracle 10mm oraz kulki gładkie 6mm
Kolor sznurka  taki jaki był pod ręką ,a grubość 1mm.

A tak ona wygląda





Pewnie gdybym robiła tą  bransoletkę  dzisiaj byłaby o wiele ładniejsza ,węzły bardziej równe ,ale jest jak jest i tego nie zmienię .

A na zakończenie muszę koniecznie  jeszcze raz podziękować  naszej kochanej Jadzi,która znów zaskoczyła mnie miłą niespodzianką i podesłała prezencik w postaci tego co widać poniżej.


Masa koralików,guzików i baz do robienia kolczyków.Jak nic będzie trzeba kiedyś dokonać pierwszych prób kolczykowych,bo przecież takie dobra nie mogą się zmarnować ,oj nie u mnie .
Złote serce ma ta Jadzia,a jaki głos miły i sympatyczny to nie macie pojęcia.Rozmawiało się nam wspaniale i pewnie nie raz jeszcze to powtórzymy,a kto wie może też się spotkamy w realu ,bo dzieli nas jakieś góra 45km.
Jadziu for you 



I tym miłym akcentem dojechałam do końca .

Niebawem znów przybędę z zaległymi biżutkami ,niech też ujrzą  światło dzienne haha:)

Kochani dziękuję za wszystkie pozostawiane słowa ,które napędzają i poganiają mnie do pracy.

Buziole  :)



38 komentarzy:

  1. Gąsienniczka wygląda pięknie, a właściwie to obie są śliczne :) Ale kolejna bransoletka makramowa, to po prostu arcydzieło :)
    Przepięknie nasupłałaś ten sznureczek i koraliki też super dobrane :)
    Jesteś miszczynią i do pięt Ci nie dorastam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makrama cudowna! Wyszło rewelacyjnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta różowa to prześliczna Ci wyszła Danusiu :) a gąsienice jakoś mnie specjalnie nie porywają - nie mój klimat jeśli chodzi o bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bransoletki. podziwiam Twój zapał!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, bo Wy w tych samych rejonach mieszkacie :)
    Bransoletki idą Ci Danusiu super, ta różowa ma fajny wzorek. No a skoro dostałaś tyle cudowności, to ja juz czekam jakież to piękne kolczyki zaczniesz nam niebawem pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie, każda inna, ale każda ma w sobie to "coś" co powinny mieć. To oznacza, że po prostu bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle sobie poczynasz, bransoletki przecudne, co jedna to piękniejsza, a ja bym kiedyś chciała zobaczyć je wszystkie na Twoich łapkach :) :) :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki faktycznie wyglądają jak gąsieniczki:) Ładna kolorystyka i forma. Od tej różowej makramowej bransoletki aż powiało latem i wakacyjną beztroską:) To chyba ten kolor jest taki radosny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makramowa bransoletka jest śliczna piękny wzór wygrzebałaś Danusiu. Robi wrażenie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne te Twoje biżutki Danusi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miły głosik to i Ty masz moja droga Danusiu i niech się Tobie dobrze pracuje z tym drobiazgiem. Kochana, jeśli miałabym wybierać gąsienicę byłaby to zapewne ta ciemniejsza, choć niewątpliwie obie mają swój urok i pewnie po przepoczwarzeniu ukazałyby się przepiękne motyle. Koniecznie musimy kiedyś spotkać się w realu, kochana ;) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoneczko Ty Moje Piękne, cudowne branzoletki! Szczególnie podoba mi się ta biało zielona, chyba jedna z najlepszych jakie zrobiłaś :* Jesteś perfekcyjna w każdymfachu i to uwielbiam w Tobie :* . Kochana , a wiesz, że ja również mam lęk wysokości? Kiedyś strzeliłam totalną gafę. Jak byłam nastolaką pojechałam do Gdańska do znajomych i wzieli mnie na wieżę Mariacką, aby pokazać mi Panoramę miasta. Tak się bałam , że masakra. ZOstały mi trzy schodki aby wejść na taras widokowy-nie odważylam się hahahha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, piękne te Twoje bransoletki, sama nie wiem która ładniejsza. Jak widać na załączonych zdjęciach, trening czyni mistrza :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bransoletki są śliczne Danusiu;) I coraz to nowsze wzory? No to czekam teraz na pokaz kolczyków;) A może i jakaś kolia się ukaże... Ja również mam lęk wysokości,także witaj w klubie;) Pozdrawiam Cię cieplutko;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te gąsienniczkowe bransoletki:)
    Różowe wachlarzyki wyszły cudownie! Danusiu, bardzo się ciesze, że cie makrama wciągnęła, bo robisz śliczne rzeczy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niesamowity ciąg do roboty. Druga beadingowa bransoletka faktycznie przypomina gąsieniczkę, taka zielonkawa! Wyszło super i juz widac, ze znakomicie opanowałas ten model. Apropos modelu. Własnie kończe podobna bransoletkę, jak ta różowa. Może nie do końca taka sama, lecz bardzo podobna. Wkrótce pokażę. Twoja wyglada zachwycająco. Pozdrawiam ciepluteńko kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. bransoletki rewelacyjne, oj kobieto wielu talentów, a przezenty do pozazdraszczania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne bransoletki, ta makramowa bardzo mi się podoba - świetny wzór! :) Ciekawi mnie co dalej poczynisz w beadingu, bo przecież powszechnie wiadomo, że ze wszystkim idziesz jak burza :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tej paczuszki od Jadzi to Ci troszke zazdroszczę , takie dobroci w niej były :-)
    Bransoletka beadingowa jest świetna, chyba bardziej mi sie podoba od poprzedniej ale to chyba kwestia kolorystyki. Widze tylko że te bransoletki sa strasznie koralikochłonne. Dość sporo tych koralików potrzeba na taka bransoletkę.
    Natomiast ta druga bransoletka makramowa mnie rozwaliła . Jest cudna i nie narzekaj że węzełki troche krzywe , bo ja tam nic takiego nie widze. połaczenie amarantowego sznurka z perłowymi i srebrnymi koralikami jest rewelacyjne!!
    Ciekawa jesetm co Ty robisz z tymi biżutkami , bo stworzyłas ich juz całe mnóstwo ! i mysle , że jeszcze wiele ich powstanie , zanim nie odkryjesz zamiłowania do innej techniki :-)
    Buziaczki i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  20. Super bransoletki - zarówno beadingowe jak i makramowa :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusia,Ty powinnaś zabrać się za pisanie książek.Widać,że masz do tego dar i serce i kapitalnie się Ciebie czyta.Jesteś gaduła i w dodatku mądra,więc kochana zabierak się za twórczość;)))
    No tak,ja sama teraz całkowicie zeszłam z tematu,bo powinnam ocenić Twoje prace.
    Boziu co ja tu dzisiaj nawijam haha.
    No co ja Ci będę mówić Danusiu,śliczne te Twoje biżutki,i z wielką przyjemnością się je ogląda.
    Kochana nazywasz swoje blogowe koleżanki Mróweczkami,a z Ciebie to taka jedna,wielka ,najbardziej pracowita mrówa;))
    Cmokasy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria Danusiu jest wspaniała, powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te gąsieniczki, bardzo lubię ten wzór. A moi ochrzcili go skolopendrą (pierwszą zrobiłam w dość jadowitej kolorystyce) ;-) A ta makramowa... no po prostu mnie zatkało. Jest świetna. Nawet mimo że różowa ;) Bardzo fajny wzorek wynalazłaś. Niezły zbiorek przydasi załapałaś, już widzę tę kolekcję kolczyków, która za chwilę powstanie ;-D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No piękne wszystkie,ale ta ostatnia podoba mi się najbardziej;) Cudna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne bransoletki!!! Wspaniale wykonane i super się prezentują!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz ładniejsze te Twoje biżutki Danusiu. Makrama jest cudna, taka misterna i oryginalna. Jednak te dwie pierwsze są bardziej w moim stylu, bardzo mi się podobają. Jasna na dzień a ciemna na wieczór - są śliczne.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gąsieniczki ładne, ale ta różowa wymiata (choć za wściekłym różem nie przepadam) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!! jakie śliczne !!! koralikowa super, ale ta makramowa fala rewelacyjna!!! Bardzo mi sie podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne te Twoje gąsienniczki! Ten sposób przeplatania daje rewelacyjny efekt. Makramka urocza. Mam jedną z Twoich makramówek i wciąż podziwiam precyzyjność i pracochłonność.
    Prezent świetny! Już sobie wyobrażam ile cudowności z tego powstanie.
    Miłego weekendu Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu teraz to już mnie całkowicie zatkało, ta jasna powala na kolana!!
    a i makramowa fala zachwyca:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu bransoletki piękne wszystkie bez wyjątku, ale najbardziej jestem pod wrażeniem tej amarantowej makramy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Coraz ładniejsze te Twoje biżutki tę czarną to bym Ci skradła:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja doba to jakaś magiczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O jejciu , widziałam juz ale wciaż podziwiam. Urocza . Kto później pisze komentarz ma wiecej czytania bo dochodzą wcześniejsze komentarze. I wszyscy podziwiają Cie bo jest za co:)
    A od Jadzi prezenty to znów pole do popisu dla Ciebie. Ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gąsieniczka zachwyciła mnie po raz drugi. Nawet jeszcze bardziej niż ta pierwsza. Ma w sobie niesamowity urok. A potem zobaczyłam tą różową i już nie wiem, czym się zachwycać :) Pleć dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. glizdy fajne ale to różowe...to cacko :-)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)