czwartek, 9 kwietnia 2015

Podsumowanie marcowej zieleninki i zaproszenie do uczenia się w grupie


Chyba zaczynam się pomalutku rozkręcać,bo wczoraj pisałam posta z nową pracą jaką był organizer na świeczki  klik  ,a dziś przybywam,aby zrobić szybkie podsumowanie koloru zielonego.
Tak jak uprzedzałam jest ono troszkę opóźnione z wiadomych przyczyn wielkanocnych ,ale przecież nie mogę Was zawieść i musi się ono odbyć .

W marcowej zabawie  brało udział aż 111 ślicznych prac, tak zieloniutkich niczym  młoda trawka .
Każda z nich była  piękna ,indywidualna i wykonana z sercem.
Były prace ,które zachwyciły nas ,złapały  za serducho ale i takie które potrafiły rozbawić i wywołać uśmiech na twarzy.Pojawiła się również taka ,która nawet mogła nie jedną z nas wystraszyć ,a jednak  była doskonała w każdym calu.

Kochane moje nie będę wyróżniać żadnej pracy,bo każda zasługuje na to .
Jako,że uwielbiam kolor zielony to mnie się wszystkie zieleninki bardzo podobały.

Muszę powiedzieć ,że mamy w zabawie ogromną różnorodność technik z czego ogromnie się cieszę ,choć nie ukrywam ,że przydałoby się ich  jeszcze więcej ,szczególnie nowych i nam mało znanych.

Styczniowego rekordu nie pobiliśmy ,nowego nie zyskaliśmy,ale przecież nie to jest istotne.
Nie chodzi przecież o robienie czegoś na siłę czy wbrew sobie,dlatego regulamin nikogo nie zmusza i nie  zobowiązuje do comiesięcznej zabawy.
Każdy ma wolną wolę ,każdy komentuje i zagląda do innych tyle na ile czas pozwala,chęci czy zwykła ciekawość .
Nikogo nie rozliczam z takich spraw.

Kochani czas na najważniejszą sprawę ,czyli Wasze prace w jednym miejscu.

Tym razem powstało 5 kolaży ,choć z tego co się orientuję 3 prac nie mogłam pobrać sama ,a na maila nie dotarły.
Spójrzcie kochane ile wspaniałych zielonych śliczności powstało w marcu.







Słoneczka moje kochane dziękuję Wam za tak liczny udział w zabawie i przypominam ,że w tym miesiącu króluje kolor fioletowy klik .

*****
Na zakończenie chcę Wam powiedzieć ,że cieszę się z każdej pracy jaka powstaje na moją zabawę .
Czasem są do wielkie projekty,czasem z braku czasu coś na szybko tworzonego.
Ale wiem ,że robiłyście je z myślą o danym kolorku, innych uczestnikach i  o mnie.
Poza tym jestem szczęśliwa jak pojawia się całkiem inna technika ,coś czego nie znamy czy nie umiemy.
Popieram każdą formę nauki  różnych technik .

Tu chcę dodać ,że mimo iż nie biorę udziału we wspólnym nauczaniu to ogromnie wspieram grupę Reni i Justynki,które prowadzą naukę frywolitki i decu już od jakiegoś czasu.
Dziewczyny odwalają kawał solidnej roboty i należą im się ogromne brawa.

Zawsze zapominam aby napisać u siebie ,więc teraz nadrabiam to ,że prace,które powstają podczas tych nauk,jakie Renia i Justynka prowadzą  i  pasujące do danego koloru u mnie , mogą brać udział w cyklicznych kolorkach,.
Także zachęcam ogromnie do wzięcia udziału we wspólnej nauce nowych technik .

Kilka dni temu powstała na fb grupa mająca na celu wspólną naukę haftu wstążeczkowego jaką poprowadzi min. nasza Bożenka - klik 
Również  zapraszam bardzo gorąco do wspólnej nauki.

Na dziś to tyle moje mróweczki.
Buziaki ;)









43 komentarze:

  1. Wszystkie prace są piękne, a kolaże, które stworzyłaś, przyprawiają o zielony zawrót głowy - w sensie pozytywnym, oczywiście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję danusiu za przedstawienie tylu wspaniałych prac. Dziewczyny sa niesamowite. Zdolne i pomysłowe, aż miło popatrzec co te raczyny babskie potrafią stworzyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zadowolona że mogę się u ciebie bawić - ale tyle zielonego koloru to chyba pierwszy raz widze - b // P. S. zaskoczyłąś mnie Bożeną - dawno do mnie ona nie zaglądała nawet nie wiedziałam że ona potrafi tą techniką pracować - po co ci to piszę bo akurat ja dziś otwarłam grupę miłośnikow haftu wstążeczkowego - czyżby jakaś dziwna ironia losu ? - zaprosiłam cię do grupy - Danusiu - równie i co następna ironia losu? bo widzę że chętnych najpierw było wiele na jakieś spotkanie czy warsztaty - no to właśnie postanowiłam na początek tak ale tu czytam że mam konkurencje - hihihi - cześć kochana buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z prac są w całości zielone. Chciałam wziąć udział w wyzwaniu, ale zrezygnowałam, bo sądziłam, że musi być dodatek innego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak to jest jak się nie doczyta wszystkich zasad,a było czarno na białym co jak łączyć .
      Cóż może w tym miesiącu Ci się uda do nas dołączyć ,zapraszam serdecznie i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jestem pewna, że doczytałam, więc powiedz mi jak, Danusiu, mogło być całe zielone, czy nie? Chętnie bym dołączyła z fioletem, ale chyba nie zdążę. Mam jednak nadzieję, że zabawa będzie trwać i trwać, nawet jak kolory się wyczerpią, bo jest super.

      Usuń
    3. Słonko pierwszy wariant mówił,że ma być min 95% zielonego a pozostałe 5 % dodatkowe kolory i w tym również mógł być zawarty zielony ,więc cała praca mogła być nawet zielona.
      Z fiolecikiem sprawa jasna,ma być conajmniej połowa ,widoczna.Czekam na Ciebie ,myślę że znajdziesz czas i jednak dołączysz .
      POzdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    4. Ok, teraz rozumiem i dziękuję za cierpliwość.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Śliczności! Zielone smoki mnie rozczuliły. Takie słodziaki :) Dziękuję za te cudne kolaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazieleniło się:-)
    Szkoda że nie było wymarzonej przez Danusie120,ale może przy kwietniu sie uda!
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są prześliczne, kolaże wyglądają fantastycznie. Gratuluję koleżankom talentu i pomysłowości. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz aż mam zielono przed oczami :) Mimo, że nie udało się pobić rekordu, to i tak tyle prac robi wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zieleninka :) Wszystkie prace w jednym miejscu jak zwykle robią wrażenie :) Pięknie wszyscy się spisali :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te zielone prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, aż dech zapiera! Piękne zieleninki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace w pięknym zestawie wyglądają super. Moje jednak chyba wyparowało, bo go nie widzę. ale jak powiedziałaś "nie weszło". Nic wielkiego, bo tyle jest fantastycznych nowych , bardzo ciekawych prac, że jest ba co popatrzeć. Poza tym dziękuję Ci Danusiu, bo znowu kilka nowych osób zajrzało do mnie i mam teraz nowe znajome blogi. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zielone wiosenne prace pozdrawiam cieplutko i dziewczyny do dzieła trzeba pobić tą magiczna cyfrę 120-u prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany, ale się zazieleniło. Aż żałuję, że nie miałam czasu na przeglądanie po kolei wszystkich prac. Dzięki Ci za podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie prace są super, ja męczęfiolet juz poczyniłam bazę i ciekawe czy tym razem mi się uda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zielone prace są piękne, cieszę się, że mogę brać udział w tej zabawie i filecik mam już prawie gotowy :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w ostatnich tygodniach od rana do późnych godzin nocnych siedziałam i dziergałam, żeby zdążyć z zamówieniami na święta. Tyle rzeczy na raz mi się złożyło, że doba strasznie się skurczyła. Już nie miałam nawet kiedy wszystkich prac skomentować, mam nadzieję, że dziewczyny mi wybaczą. Teraz dopiero u Ciebie Danusiu widać tą ilośc i różnorodnośc prac, sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromna ilość prac a każda jest wyjątkowa :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło matko bosko ale zielono !! kto by pomyślał , że tyle tego powstało. Dopiero na kolażach widac jaki ogrom prac róznych powstał. Wszystkie ślicznie i wszystki specjanie do Ciebie na zabawe zrobione. Cieszy mnie niezmiernie tak liczny udział . Danusiu dziękuję po raz kolejny za Twój wielki wkład i ogrom pracy włożony w przygotowanie zabawy . Dziewczynom dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zostawione komentarze. Mam nadzieję , że spotakmy sie w podobnym gronie w fioletach .
    Pozdrowienia dla Wszystkich biorących udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu na wstępie chcę Ci podziękować za wspaniale przygotowanie podsumowania zielonego kolorku - wymaga ono sporo pracy i czasu. Pięknie i zieloniutko było w marcu - Artystki Kolorystki wspaniale poradziły sobie z tym kolorkiem. powstało wiele wspaniałych prac wykonanych różnymi technikami. Jest mi niezmiernie przykro ,że nie dotarłam do wielu Artystek :( - tak się złożyło, że nie byłam w stanie być na czas... Ale nic się nie martwcie pojawię się . Ja dziękuję Wszystkim Artystkom, które mnie odwiedziły i pozostawiły komentarzyki.
    Pozdrawiam cieplutko wszystkie Artystki Kolorystki :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. po kolażach widzę, że chyba nie wszędzie dotarłam... musze nadrobic :-)

    a tobie Danusiu już lepiej? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorcia za troskę ,niestety dziś jest jeszcze gorzej i mam przymusowe leżenie,którego tak nie cierpię.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  22. Wspaniałe prace każdą jedną z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozieleniało się niesamowicie :) jak co miesiąc dzięki Twoim kolażom widać ten niesamowity ogrom prac :)
    Zdrówka Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ się zazieleniło u Ciebie:))to się Stefek ucieszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne wszystkie"zieleninki" :) Dziękuję za wspólną zabawę, trzeba zakasać rękawy do kolejny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko! Ile wspaniałości zielonosci :-) ja też nie dotarłam do około połowy, ale marzec był ciężkim miesiącem, kiedyś to na pewno nadrobić się podam, dobrze, że są te Twoje kolaze Danusiu :-)
    Mojej pracy też tu nie dostrzegam, ale to nic - do 3 razy sztuka :-) haha
    Nie wiem Kochana tylko, czy będę się dalej bawiła, bo mój blog zmienił się z publicznego na prywatny teraz każdy kto chciałby do mnie wejść musi wpierw wysłać mi swój adres mailowy do akceptacji, a tu już dużo zachodu przy tym, więc swoje fiolet y chyba zachowam dla siebie :-)
    Buziam Kochana i zdrówka życzę, wracaj nam tu do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam co nieco u siebie i chyba będę mogła się przyszlosciowo z Wami Danusiu bawić :-)
      Teraz szukajta mnie tu:
      adziacuduje.blogspot.com

      Usuń
  27. Świetne prace, teraz w kolażu mogę zobaczyć ich różnorodność:) pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wyszły te zielone kolorki;) A zwłaszcza wszystkie razem;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię te podsumowania :-)
    Mimo braku czasu Kolorków postanowiłam nie odpuszczać. Choćby nie wiem co, Stefana będę karmić! Wybaczcie Artystki, że nie dotarłam do wszystkich, ale jeszcze przez chwilę tak będzie...Od czerwca jestem u wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zieleniny:) od razu wiosennie sie zrobiło;)
    Danusiu, jesteś wielka prowadząc tą zabawę, która przybiera coraz to wiekszego rozmachu - gratuluję, bo świadczy to o tym, że jest nam tu z Tobą bardzo dobrze:)
    Dzięki, że napisałaś w formalny sposób o swojej zgodzie na łączenie prac u ciebie i w nauce decu i frywolitki, bo miałam trochę kłopot, A jak z czasem krucho to fajnie, ze można połączyć, aby nie zawieść żadnej z was:)
    Buziole wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Danusiu bardzo Ci dziękujemy za wsparcie no i reklamę:D
    Piękne prace Dziewczyny przygotowały i wieloma jestem zachwycona, a Tobie dziękuję za zorganizowanie i ogarnięcie takiej zabawy, bo roboty masz kochana kupe:D
    Buziaczki przesyłam i kuruj sie, bo przechodzone przeziębienie może przynieść poważne komplikacje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrzę na te zielone śliczności, patrzę i niczego strasznego nie widzę. Podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Alez tu zielono...az chce się zaśpiewać " zielono mi"....prace piekne, pozdrowienia dla ciebie i dziewcząt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie nasycić oczy zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne prace! Pięknie się prezentują te sieleniniki razem na kolażu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prace :) w szczególności ten smok! Ktoś miał rewelacyjny pomysł, szkoda że ja zawaliłam :( to mój ulubiony kolor, ale nie zdążyłam z zieloną pracą :(, może się kiedyś jeszcze zielony kolor pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)