wtorek, 4 czerwca 2013

KOSZYK I ZAWIESZKI NA WINOZ PAPIEROWEJ WIKLINY - KOMPLET

Witam! 

Ja znów korzystam z komputera syna i póki jest w szkole nadrabiam zaległości u Was.
Podobno jeszcze naprawa mojego potrwa z dwa ,trzy dni,  więc już bliżej niż dalej.

Ostatnio mnie cały czas bierze na naukę wyplatania ,więc powstaje  troszkę prac związanych z papierową wikliną.A żeby nie mieć zbyt dużych zaległości i być na bieżąco co jakiś czas staram sie pokazywać coż moje łapki porobiły.

Moja każda praca ma zawsze jakąś historię powstawania ,z czymś się wiąże mimo ,że nie zawsze o tym piszę .
Tak też jest z dzisiejszą pracą .

Otóż pomyślałam sobie,że nie robiłam nigdy jakiegoś koszyka na wino,a że szykuje się niebawem imprezka to warto by było czymś zaskoczyć gości.

Więc wyplotłam sobie   osłonkę na butelkę,wzór wymyśliłam sama,pomalowałam oczywiście kawą a jako dekoracji użyłam  ręcznie robione goździki z papieru  i kokardkę z rafii  i oto co mi powstało






KOSZYK OSŁONKA NA WINO


A tak prezentuje się butelka wina   w nowej odsłonie,oczywiście jeszcze nie otwarta i gotowa na imprezę





Podczas robienia tego koszyczka już myślałam co by tu jeszcze dorobić i wpadłam na pomysł ,że zrobię do kompletu takie zawieszki na lampki do wińska.Również ozdobiłam je miniaturkowymi dodatkami









A tu już cały komplet w pełnej okazałości 






Powiem Wam ,że mnie się to bardzo podoba i kolorystycznie i jako pomysł.

A co Wy myślicie na ten temat? 
Jestem ciekawa Waszej opinii.
Poza tym dziękuję serdecznie za Wasze wszystkie ciepłe słowa,witam kolejnych obserwatorów i życzę wszystkim miłego  i bezdeszczowego dnia ,bo ostatnio coś nam znów za bardzo pada i robią się w wielu miejscach podtopienia.

Buziaki przesyłam :))


DANUTKA:)))







32 komentarze:

  1. Cała kolekcja robi wrażenie :)I też podoba mi się kolorystyka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super osłonka na winko a te zawieszki na kieliszki to rewelacja :) Super pomysł:) Kolorystyka w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna i unikatowa osłonka, super, ja osobiście nigdzie takiej nie widziałam.jest dopieszczona w każdym calu, idealna na prezent wraz z dobrą butelką czerwonego wina! Jestem na TAK!!:)))Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!! plecione zawieszki na kieliszki sa bardzo.....hmmm...az brakuje mi słów! Twoje pomysły zwalają mnie z nóg....i od razu wyobraziłam sobie takowy winny komplecik w jakieś górskiej chatce, w gronie najbliższych znajomych podczas współnej degustacji, lub "oblewania" jakieś ważnej okazji przy skrzącym się ogniu w kominku;)))) super pomysł!!! oglądając Twoje prace to tak jakbym czytała bardzo ciekawą książkę, któa pobudza nie tylko smysły ale i wyobraźnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo podoba mi się twoja interpretacja,to fajnie jak każdy ma jakieś inne skojarzenia i o to chyba w tych naszych pracach chodzi.Każdy niech znajdzie sobie jakąś cząstkę dla siebie.
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Osłonka na butelkę świetna a zawieszki na kieliszki rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na oryginalne ozdobienie butelki i kieliszków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako ,że jestem szczera ,to powiem Ci,że najbardziej spodobały mi się kieliszkowe ozdóbki:)))Pewnie dlatego,że nie widziałam jeszcze czegoś takiego nigdzie:)Osłonka jak wszystko u Ciebie nowatorska i zaskakująca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów pełne zaskoczenie:) Wspaniale wyszedł ten komplecik,a osłonkę dodatkowo podziwiam za te różnorodne sploty:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż mam powiedzieć - bo już mi określeń brakuje, więc znów się powtórzę - PIĘKNIE się prezentuje :)))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całość bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie wygląda taki komplecik! Świetny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł rewelacyjny!!! Skąd Ty wiesz jak te rurki zginać, żeby tworzyć takie fajne rzeczy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutko kachana ja zawsze się uczę metodą prób i błędów ..Może to nie są idealne sploty ale bardzo się staram aby było jak najlepiej:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Świetne ubranka, pomysłowa z Ciebie bestyjka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego pomysłu jeszcze nie widziałam! Na pewno imprezowiczów zaskoczysz. Swietny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i jego realizacja! Podoba mi się ten komplecik:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie Danusiu,fajniutki pomysł,no i wykonanie pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu pięknie to wymyśliłaś.
    Pozdrawiam cieplutko Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplecik jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet jest super. Goście będą zaskoczeni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszedł bardzo ładny i oryginalny komplecik:) niesamowity pomysł z tymi zawieszkami:) goście będą zachwyceni taką radosną i niebanalną ozdobą stołu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu! Ja uważam Twój pomysł, za jak najbardziej udany. Garnitur na butelkę to rewelacja, muszki na lampki są znakomite.Jestem pod wrażeniem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kto późno przychodzi... Chyba dziewczyny napisały już wszystko. Cóż mogę jeszcze dodać? Jeśli z tego pić to koniecznie przy świecach, w półmroku. Ciepły kolor wikliny stwarza taki właśnie klimacik. Niezwykły pomysł i wspaniałe wykonanie. Wiem, że nie jestem oryginalna, ale na prawdę mi się podoba. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, jak zwykle super to sobie wymyśliłaś :) Całość jest świetna, a kwiaty coraz to fajniejsze i coraz piękniej zdobią Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super komplecik,pomysł na zawieszki na lampki rewelacja ,całośc niesamowicie razem współgra

    OdpowiedzUsuń
  25. Danusiu, genialny pomysł na te obrączki do kieliszków!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny komplecik, i winko na pewno lepiej smakuje w takiej ozdobie :)
    dziękuję za udział w candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak...u Ciebie to tylko cuda cudeńka♥piękne ozdoby,mogę się tylko gapić i wzdychać....:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny komplet! Świetnie to wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)