niedziela, 28 kwietnia 2013

OBRAZEK Z DALIAMI LUB ASTRAMI

Witam !!!

 W poprzednim  moim poście pisałam o pogodzie, ponieważ było przepięknie i cieplutko, co niektóre osoby zezłościło, bo u nich inaczej.Więc omijam dzisiejszą prognozę ,aczkolwiek powiem im na pocieszenie,że ranek przywitał mnie deszczowo i zimno.

Kochani ostatnio pokazałam Wam kwiatki, które zarówno mogą naśladować dalie jak i też astry,dlatego taki tytuł dzisiejszego posta.

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze i obiecuję,że kursik już niebawem ,skoro tyle osób chce  poznać metodę powstawania tych kwiatów i z czego.

A tak na zachętę stworzyłam  nową inspirację i  zrobiłam  obrazek  z pudełka po czekoladkach ,oj kiedyś się takich obrazków robiło masę .Pomalowałam całość farbami ,aby nadać jakiś inny kolor i zrobiłam mały bukiecik w doniczce .

Mam nadzieję ,że Wam się spodoba  pomysł i kolorystyka, którą proponuję .













Dziękuję serdecznie za uwagę i wszystkim życzę  miłego,niedzielnego popołudnia:) 

DANUTKA:)))






25 komentarzy:

  1. Przepiękną kompozycję stworzyłaś;) U mnie też dziś deszczowo i zimno, brr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kwiaty, piekne..idealne...jak żywe:)Czekam na kursik Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jesteś zapełniona różnymi pomysłami, masz złote rączki. Na pewno, co rzuci Ci się w oczy to z wszystkiego rodzi Ci się pomysł w głowie co można z tego zrobić. Dalie czy Astry są cudowne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Danusiu, że cookies już u ciebie zagościły 0 cieszę się, że się udało:) Nawet sobie nie wyobrażasz jaka ulewa dzisiaj mnie przywitała - ale ja od trzech dni "czułam w kościach", że coś się kroi;) A Twoje dalie znów zachwycają - piękna kolorystyka (ja również uwielbiam takie połączenie fioletu i żółci) i oczywiście czekam na kursik:) W tej rameczce wyglądają niezwykle elegancko:) Pozdrawiam i przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kto zjadł te czekoladki, hm?! ;)
    Danusiu, głowa pełna marzeń jak ktoś kiedyś śpiewał. W Twoim przypadku głowa pełna pomysłów. Czy Ty siedzisz i myślisz co nowego zrobić, czy tak samo z siebie przychodzi? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie,boskie boskie!!!Dzisiaj Cię nie zamęczę swoim komentarzem;))))Mam nadzieję,że się umęczyłaś czytając poprzedni;))
    całuchy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zapomniałam powiedzieć,że Twoja kreatywność jest godna naśladowania;)))
    papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle Danusiu stworzyłaś coś pięknego. Kolorystyka cudowna a kwiaty już chwaliłam i czekam na ten kursik. Fajny pomysł z pudełkiem. U mnie dzisiaj też deszczowo i zimno, ale cieszę się, że popadało. Zieleń odżyła i rozkwitają tulipany. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana Twoimi kwiatkami, a kolorystyka pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu Twoje pomysly powalaja mnie :):) Co jedna praca to piekniejsza :):)
    bardzo mi sie ten obrazek podoba jak i kolorystyka....jak i sciana w tle!! Zauwazylam juz wczesniej na innych zdjeciach ta sciane,uwielbiam cegielki,zreszta sama mam w kuchni sciane w cegielki,ale z checia zrobilabym sobie tak w calym domku ;-)
    Dzis mialysmy pecha z tymi cookies i postami,mam nadzieje,ze zla passa juz za nami ;-)
    Strasznie rozbolala mnie glowa z tego,z tych emocji,doslownie ;-)
    Buziaki przesylam i ogromniaste przytulaski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała dekoracja super kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatuszki jak żywe ! cudna praca !
    cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek i śliczne kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu piękny obrazek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danutko, moja imienniczko!Świetny pomysł z tym obrazkiem!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazek wyszedł świetnie! Te kolory i ta przestrzeń - świetnie to wszystko skomponowane!
    Może nie zawsze mam czas na komentowanie, ale często tu zaglądam i podziwiam Twoje twórcze zdolności! :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest niesamowite co Ty potrafisz wyczarować swoimi zdolnymi rączkami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny,
    Danusiu ale z Ciebie zdolniacha,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny obrazek w trójwymiarze :))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny obrazek! kwiaty jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie az zatyka takie to piekne ,brak słów poprostu

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez na kursik czekam oczywiscie z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy:) Kwiaty wyglądają jak żywe! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)