wtorek, 16 kwietnia 2013

BLOGLOVIN !!!

Witam !!!

To zwykły przypadek sprawił,że w niedzielę  dowiedziałam sie  o tym iż  od lipca możemy przestać obserwować swoje ulubione blogi . Małgosi  bardzo  za to  dziękuję,że mi o tym powiedziała :)))

Nie wiem czy  już o tym wiecie  czy jeszcze nie, ale  ja postanowiłam działać od razu  i już się tam zapisałam ,a mój banerek jest w lewym górnym rogu na blogu Zainteresowanych odsyłam do zapoznania się z procesem rejestracji TUTAJ.Proszę poczytajcie sobie jak krok po kroku to zrobić,jeśli nie chcecie stracić możliwości oglądania swoich ulubieńców.

Małgosiu jeszcze raz wielkie dzięki:)))

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

DANUTKA:)))

8 komentarzy:

  1. Nie chce mi sie pisać komentarza,to idę na skróty tak jak na fejsie ,,Lubię to'';)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Danusiu za tę publikację:) Dzisiaj przeczytałam jeszcze, że możemy się chronić przed utratą kontaktu z naszymi koleżankami od lipca poprzez zamieszczenie na blogu gadżetu Google+ Followers. Miłego popołudnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Danusiu za informacje,weszlam na tamtego bloga,poczytalam,,ale ze mnie ciemna masa,nie umiem banerkow dodawac na bloga :( Probowalam kilka razy i d..a :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No juz zainstalowalam,ale przez facebook..banerka dalej nie umiem dac :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie same nowości:).Nie słyszałam wcześniej.Dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie dobrze bo u mnie z techniką kiepsko muszę poczytać i szybko coś z tym zrobić bo jak zgubię ulubione blogi to będzie źle :/ nie rozumiem tylko po co takie zmiany ale cóż... Dzięki Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, zmiany, zmiany ...
    I ja już na bloglovin jestem ... ufffffffff :)!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)